13:55:00

Masło do ciała - Green Pharmacy

Jeszcze niedawno po mazidła do ciała sięgałam tylko wtedy, gdy miałam bardzo suchą skórę, jednak po wypróbowaniu masła do ciała firmy Green Pharmacy to nie wyobrażam sobie, żebym nie wsmarowała jakiegoś balsamu, masła chociaż raz dziennie.




Jeżeli chodzi o opakowanie to jest to niski i szeroki słoiczek o pojemności 200 ml. Konsystencja masła jest gęsta, ale naprawdę bardzo dobrze się je rozprowadza. Wchłania się w bardzo szybkim tempie. Nie pozostawia lepkiej ani tłustej warstwy. 
Dobrze wypełnia swoje zadanie jakim jest nawilżenie ciała. Skóra jest przyjemna w dotyku. I jestem zadowolona z tego, że efekt nawilżenia utrzymuje się bardzo długo. 



                                                  Pojemność - 200 ml
                                                  Cena - ok 12 zł
                                                  Dostępność - Rossmann


9 komentarzy :

  1. fajnie, ostatnio zastanawiałam się czy go kupić, chyba się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu, ale wygląda ciekawie. Zapach zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego masełka,poza tym nie przepadam za balsamowaniem się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie przepadam za balsamowaniem się, i jak do tej pory tylko te masełko polubiłam. :)

      Usuń
  4. ale ten twój blog, ładny i estetyczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekonałaś mnie do niego! :) wpadnij do mnie: perswazyjnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger