11:33:00

BEAUTYLINE, SZCZOTECZKA ELEKTRYCZNA DO PIELĘGNACJI TWARZY

Dzisiaj chciałam  Wam przedstawić pierwsze wrażenia szczoteczki do mycia twarzy BEAUTYLINEw wersji biedronkowej. Wyglądem przypomina znaną pewnie wszystkim szczoteczkę Clarisonica, różni się oczywiście też ceną. Szczotka jest zamknięta w estetycznym etui, zamykanym na zatrzask.





W zestawie znajdują się 4 końcówki: masująca do poprwy krążenia i absorpcji kosmetyków, szczotkowa do usuwania martwych komórek i regeneracji tych zniszczonych, lateksowa do delikatnego masażu poprawiającego wchłanianie się kosmetyków, gąbka do równomiernego nakładania kosmetyków.



Urządzenie ma dwa stopnie szybkości- niski oraz wysoki. Urządzenie bardzo dobrze trzyma się w dłoni i jest lekkie i stabilne.


Szczoteczki używałam już kilkakrotnie i jestem zadowolona. Bardzo dobrze oczyszcza twarz.

Czy któraś z Was posiada ten model? A może macie szczoteczkę Clarisonica? Czekam na Wasze opinie.

4 komentarze :

  1. Jestem bardzo ciekawa tej szczoteczki :) Taki masażer to na pewno świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczotka sprawdza się bardzo dobrze, a masaż naprawdę się przydaje. :)

      Usuń
  2. Mam i lubię :) ale ostatnio ją odstawiałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger