11:32:00

Yankee Candle - BLACK PLUM BLOSSOM

             
Mam nadzieję, że wpisy poświęcone woskom Yankee Candle Was nie nudzą. Będę o nich pisać pewnie często, ponieważ odkąd zapaliłam pierwszy wosk to się chyba po prostu od nich uzależniłam. Uważam, że nie ma nic przyjemniejszego od przebywania w pomieszczeniu, które pięknie pachnie.




                         "Cudownie kuszący nektar kwiatu śliwy z nutami białego piżma i wanilii."

BLACK PLUM BLOSSOM; jest to cudownie kuszący aromat kwiatu czarnej śliwki z nutami białego piżma i szczyptą wanilii. Zapach wosku po jego zapaleniu skojarzył mi się z wyraźnymi, luksusowymi perfumami. Wosk ma unikalny, ciemnofioletowy kolor, który zrobił na mnie najlepsze wrażenie, a jak dobrze wiecie pierwsze wrażenie jest najważniejsze.
Co tu dużo pisać, wosk jak najbardziej wpasował się w mój gust i zachęcam Was do wypróbowania go.

Nazwa: Black Plum Blossom
Pojemność: 22 g
Cena: 8 zł
Dostępność: GOODIES

4 komentarze :

  1. pieknie musi pachniec!!!
    moge liczyc na jakis klik w ostatnim poscie jesli to nie problem:*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/back-to-school-with-chicnova.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo, musi pachnieć pięknie! Uwielbiam mocne, wyraziste i słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o woski YC to moje faworyty to November rain oraz Midsummer's night , czyli typowe męskie zapachy oraz nieco bardziej spokojny bardziej otulający zapach to soft blanket :)
    Jak znajdę go w sieci sklepów Organique to na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger