12:57:00

Rimmel Match Perfection

Od bardzo dawno moim ulubionym podkładem był Revlon Colorstay, który spełniał moje oczekiwania w 100%, jednak po zużyciu ostatniego opakowania nie mam zamiaru do niego wracać, ponieważ stał się ciężki i strasznie wysuszył skórę twarzy. Jeżeli chodzi u mnie o podkład to trudno jest mi znaleźć ten idealny, ponieważ moje oczekiwania są chyba zbyt wygórowane. Zaczęłam poszukiwania i na pierwszy ogień poszedł Rimmel Match Perfection w odcieniu 200 Soft Beige. Odkryłam go całkiem niedawno, chociaż na rynku jest już od całkiem dawna.




Podkład znajduje się w szklanej, przezroczystej butelce, dzięki czemu można zobaczyć ile zostało nam jeszcze podkładu. Jest dołączona również plastikowa pompka co ułatwia nam aplikacje. Niestety Revlon Colorstay nie posiadał pompki co było bardzo niehigieniczne.



Co do odcieniu to miałam dylemat, ale ostatecznie padło na 200 Soft Beige. Konsystencja jest typowa dla podkładów, dobrze się rozprowadza. Jeżeli chodzi o krycie to niestety nie jest w tym dobry a właśnie tego od podkładu wymagam - żeby bardzo dobrze krył. Idealnie stapia się z moją cerą, nie ciemnieje na twarzy. Idealnie będzie się spisywał u osób, bez większych problemów z cerą. Nie zapycha, a ni nie powoduje uczulenia za co ma u mnie duży plus. Podkład schodzi równomiernie, nie pojawiają się nam na twarzy żadne plamy.
Co tu dużo mówić. Jestem z niego zadowolona. Nie jest to podkład w 100% idealny jak dla mnie, ale niewiele mu do tego brakuje. Przy mojej suchej cerze sprawdza się całkiem dobrze.



Dostępność: iperfumy
Cena: ok. 30 zł

Miałyście już może styczność z tym podkładem? Możecie coś o nim napisać? A może polecicie mi jakieś dobry, drogeryjny podkład? :)

17 komentarzy :

  1. Mój ulubiony fluid również pochodzi z firmy "Rimmel", tyle tylko iż mój faworyt to "Rimmel - Stay Matte" :) Mogę go serdecznie każdemu polecić- idealnie matuje oraz jest łatwy w aplikacji ;))

    Zapraszam do mnie,
    stylstynka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam już i niestety u mnie się nie sprawdził. :)

      Usuń
  2. Miałam i nie polecam :) U mnie się nie sprawdził. Jak pompka przestała działać (niby podkład się skończył) to trudno było wydostać resztę podkładu - a zostało go naprawdę sporo. Ja szczerze polecam Ci Maybelline Affinitone Perfecting & Protecting Fundation sprawdza się u mnie świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nad nim myślałam jednak dużo osób mówiło mi, że tworzy efekt maski. Ale może się przełamie i go przetestuje. :)

      Usuń
    2. u mnie nie tworzy żadnego efektu maski :) Mam odcień 09 Opal Rose, ale niestety trochę za jasny i mam zamiar kupić ciemniejszy. Może po prostu te osoby dobrały sobie zbyt ciemny odcień :) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Dla mnie jest to podkład idealny ;) Ale że mam też kilka innych to mama bez skrupułów postanowiła mi go podkraść bo też jej się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również stosuję Revlon i dalej jest dla mnie numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi strasznie wysuszył skóre.

      Usuń
    2. Mi natomiast Revlon tworzył plamy na twarzy...

      Usuń
    3. mi tak wysuszył skórę, że schodzi mi płatami i nie mogę sobie z tym poradzić. Najgorszy zakup jakiego dokonałam, zniszczył moją buzię na maxa. Porażka jakaś ;o

      Usuń
  5. Nie miałam tego podkładu, ale słyszałam o nim dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. akurat tego podkładu nigdy nie uzywałam, moze kiedys sie na niego skusze;d

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tego podkładu, mimo wielu pozytywnych opinii na jego temat jeszcze się nie skusiłam ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze powiedziawszy nie miałam styczności z tym podkładem, moim ukochanym jest loreal true match ! używam go już bardzo długo i jestem mega zadowolona:) Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych:)
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. był dobry i tylko dobry, jakoś wake me up bardziej przypadł mojej skórze do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie nr 1 jest dermacol ;p ma meeeega krycie.
    Nie lubię podkładów z pompką, bo często lubią się one psuć i potem mam problem z wydostaniem reszty podkładu ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten podkład w najjaśniejszym odcieniu (010 Light Porcelain) i świetnie się u mnie sprawdza - jest jednym z moich ulubieńców. :) Kolejne to Bourjois Healthy Mix i Astor Perfect Stay. :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger