09:33:00

PILOMAX - maska i szampon głęboko oczyszczający + wyniki

Nadeszła pora aby przedstawić Wam szampon i maskę do włosów firmy PILOMAX. Nie wiem jak Wy, ale ja o tych produktach słyszałam już dużo i w końcu je przetestowałam i mogę je Wam w 100% polecić.




Maska regenerująca włosy suche i zniszczone. Maskę używam raz w tygodniu z szamponem z tej samej serii, pozostawiam ją na ok 40 minut pod czepkiem i turbanem, który był w zestawie. Włosy po umyciu ładnie się rozczesują a po wysuszeniu włosy są miękkie. Maska jest dość gęsta, dzięki czemu dobrze rozprowadza się ją na włosach.


Szampon głęboko oczyszczający do włosów jasnych. Po zastosowaniu tego produktu włosy są tępe, jednak gdy nałoży się na nie odżywkę są ładniejsze. Szampon bardzo dobrze oczyszcza włosy. 
Wystarcza tylko kapka szamponu, ponieważ mocno się pieni. 


W zestawie miałam również turban, którego nie ma na zdjęciu, ale mogę Wam pokazać grzebień, którym rozczesuje się maskę po jej nałożeniu na włosy. 



Miałyście styczność z tymi kosmetykami?  Co możecie o nich powiedzieć?


WYNIKI

Niestety zwycięzca poprzedniego konkursu się nie zgłosił, dlatego muszę wylosować go ponownie.
( jeżeli zwycięzca się nie zgłosi w ciągu dwóch dni, wylosuję go ponownie)


GRATULUJĘ!




8 komentarzy :

  1. Moja koleżanka bardzo sobie chwali te kosmetyki :)
    Moim włosom również by się przydały.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i bardzo sobie cenie. Te produkty poprawiły stan moich włosów nie do poznania. Kiedyś były suche i zniszczone, a teraz są gładkie i coraz ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś miałam maskę, ale do włosów ciemnych ;) Była bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Julka :)
    A co do kosmetyków to nigdy ich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o tych kosmetykach ;)

    obserwuję i pozdrawiam! :)
    http://yennefer-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w trakcie testowania i jak na razie jestem zadowolona. Super jest ten grzebień i turban do masek, który był dołączony do zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co oznacza stwierdzenie, że włosy są tępę? :) Nigdy nie używałam maski do włosów, te 40 minut pzostawiania na głowie trochę mnie przeraża, ale chybą będę musiała spróbować!:) Pozdrawiam i obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger