13:54:00

DRESSCLOUD

Dzisiejszy post nie będzie o kosmetykach ani o stylizacji, ale o bardzo dobrze rozwijającym się portalu DRESSCLOUD, na który warto zwrócić uwagę.

Na tej stronie dodajemy zdjęcia jakie tylko chcemy: kosmetyki, stylizacje, inspiracje i na co tylko mamy ochotę. Każdemu zdjęciu możemy kliknąć "fajne" i później za uzbierane kryształki możecie licytować przeróżne zestawy, które składają się z kosmetyków, akcesoriów i biżuterii.
Mi ostatnio udało się wylicytować skarpetki, które mają fajne wzorki. Mi najbardziej spodobały się te we flamingi. :)




Na DRESSCLOUD panuje naprawdę bardzo fajna atmosfera a do tego dużo ciekawych inspirujących zdjęć.
Jeżeli Was zachęciłam to zapraszam na DRESSCLOUD .


4 komentarze :

  1. Jeszcze nie mam tam konta, ale chyba sobie założę :)) Rzeczywiście flamingowy wzór jest najlepszy! ♥

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tam konto i jestem bardzo zadowolona! A skarpetki świetne, te flamingi są przeboskie :D

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger