10:12:00

Yankee Candle - A CHILD`S WISH

"Ciepły wiatr z aromatem delikatnych kwiatów i świeżych zielonych pól jak słodka niewinność dzieciństwa. Dziecięce marzenie od Yankee Candle to orzeźwiające połączenie, które zachwyci każdego."




Nazwa dobrana wprost idealnie do aromatu wosku, który jest wyczuwalny po zapaleniu. Czuję łąkę, mieszankę polnych kwiatów, która kojarzy mi się z dzieciństwem. Zapach jest słodki, relaksujący i także wyczuwalny w całym domu.



                                                  Mieliście? Jakie zapachy polecacie?

Zapraszam na stronę GOODIES , gdzie znajdziecie naprawdę ciekawe zapachy wosków.


                                                      Zapraszam również na rozdanie!



7 komentarzy :

  1. Bardzo lubię ten zapach,jest niezwykle delikatny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego zapachu i jestem go ciekaw :) Ale fajnie się zapowiada, jeżeli pachnie jak łąka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten zapach, jest przepiękny i unosi się po całym mieszkaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam żadnego wosku, a chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam na stronę SCENTED, znajdziesz tam dużo ciekawych wosków i są teraz duże promocje. :)

      Usuń
  5. o nie mam tego zapachu, ale wygląda na to, że by mi się spodobał;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba tylko jeszcze ja nie miałam żadnego wosku. W internecie aż huczy od zachwalania się nimi, a u mnie ciągle olejki do kominka ;).

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger