11:16:00

Ulubieniec miesiąca - Biały Jeleń

Mam dzisiaj dla Was recenzję płynu micelarnego do twarzy marki Biały Jeleń. Kosmetyki z Białego Jelenia są naprawdę dobrej jakości, hipoalergiczne i bardzo dobrze pielęgnują skórę wrażliwą.




Płyn jest bardzo delikatny, bardzo dobrze oczyszcza skórę twarzy z makijażu i wszelkich zanieczyszczeń. Zawsze po zmyciu makijażu miałam bardzo czerwoną skórę, jednak od kiedy używam tego płynu micelarnego moja skóra nie jest w ogóle zaczerwieniona . Nie zawiera alergenów, parabenów, silikonów, barwników i co najważniejsze alkoholu!


Pojemność - 200 ml
Cena - ok. 10 zł

Mieliście już może styczność z produktami Białego Jelenia?


5 komentarzy :

  1. Ja używałam jedynie żel białego jelenia do miejsc intymnych . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam, ale po przetestowaniu płynu micelarnego jestem chętna przetestować jeszcze coś z tej firmy. :)

      Usuń
  2. Mam ten płyn i jestem bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, na pewno nie skończy się na jednym opakowaniu. :)

      Usuń
  3. Masz rację te kosmetyki są naprawdę dobrej jakości :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger