17:46:00

Biedronkowe zakupy

Pewnie większość z Was orientuje się, że w Biedronce obowiązuje oferta "Lato w kosmetyczce". Od bardzo dawna polowałam na szampony Batiste, których nigdy wcześnie nie miałam okazji testować i kopię szczotki Tangle Teezer z suplementem diety, więc skusiłam się na nią z czystej ciekawości.
Szczotkę poddałam już pierwszym testom i powiem szczerze, że jestem z niej zadowolona. Wygląda  identycznie jak TT, ale różnicę odczułam dopiero, gdy wzięłam szczotkę w dłoń.







Jeżeli chodzi o szampony Batiste to niektórzy je uwielbiają inni nienawidzą. Do koszyka wrzuciłam dwie wersje BLUSH oraz WILD. Szczerze przyznam, że wybierając szampony sugerowałam się opakowaniem. Kwiatki i panterka najbardziej mi się spodobały. 





Odwiedziłyście już swoje Biedronki? Może dopiero się wybieracie? 




                                      


15 komentarzy :

  1. Też mam ten blush :) jestem mega zadowolona, w końcu skończył się problem z moimi przetluszczającymi się włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam, ale nic nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam się obejść bez zakupów. :)

      Usuń
  3. Też mam ten szampon z batiste jest świetny!
    Zapraszam do mnie :)
    http://calydzienwnotce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczotę kupiłam i jestem z niej nawet zadowolona. A szamponów suchych nie lubię. ;)

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem z niej zadowolona, jednak ząbki się trochę wyginają. :)

      Usuń
  5. również obserwuję :) i dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to muszę się wybrać do Biedry :D +dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż

    www.klauddkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również zaopatrzyłam się w szampony Batiste. :) Kupiłam wersję Tropical i Wild - Blush zużyłam wcześniej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te szampony :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    http://hanaylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. też bym wybrała Blush:) i też zawsze patrzę na opakowanie przy zakupie:D
    http://www.justcleo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się zastanawiam nad kupnem suplementu z podróbką TT, strasznie mnie ciekawi czy ta szczotka jest rzeczywiście taka wspaniała. Przy okazji kusi mnie niska cena, to akurat spory argument.
    A co do suchych szamponów... Podobno tak samo dobre są też szampony z Rossmanna, a kosztują połowę ceny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I jak się sprawdza szampon z batiste? Chciałam go kupić ale w ostatniej chwili rozmyśliłam się a teraz zaczynam żałować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona, na pewno skuszę się na jeszcze! :)

      Usuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger