21:22:00

współpraca z AllePaznokcie

Dzisiaj jeden z moich ulubionych tematów pojawiających się na blogach, a mianowicie o lakierach do paznokci, których z miesiąca na miesiąc mam coraz więcej co mnie bardzo cieszy.
Całkiem niedawno nawiązałam współpracę z hurtownią kosmetyczną AllePaznokcie i w ramach współpracy dostałam lakiery do paznokci, które sama mogłam dla siebie wybrać.

                                                        ZDJĘCIA WSZYSTKICH LAKIERÓW



                                                             Dostępność: AllePaznokcie
                                                             Cena: 9,90zł - 19,90 zł
                                                             Pojemność: 15 ml



* Lakier do paznokci z efektem kameleon FLIP FLOP nr.01  - 19,90 zł




* One Color Exclusive nr.99 - 9,90 zł


* One Colour Exclusive nr.62 - 9,90 zł


* One Colour Exclusive nr.01 - 9,90 zł


* One Colour Exclusive nr.13 - 9,90 zł


* One Colour Exclusive nr.74 - 9,90 zł


* One Colour Exclusive nr.45 - 9,90 zł


* One Colour Exclusive nr.58 - 9,90 zł


* One Colour sand (piaskowy) nr.20 - 9,90 zł


W paczce znalazłam jeszcze 2 pilniczki i ozdoby do paznokci. :)





                                       Znacie już te lakiery? Który spodobał Wam się najbardziej?



 Zapraszam Wszystkich na stronę producenta oraz do polubienia firmy na Facebooku.
KLIK                       KLIK

20 komentarzy :

  1. Nigdy nie słyszałam o tej firmie :O Ile utrzymują sie na paznokciak?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://barwne-stylizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowałam paznokcie cztery dni temu i nadal ładnie trzyma. W najbliższym czasie na pewno przedstawię dokładniejszą recenzję. :)

      Usuń
  2. Gratuluję współpracy :) mi najbardziej podoba sie złoty, miętowy, biały, kamaleon i piaskowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nr 62 mi się bardzo podoba. Lubię odcienie mięty. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że mi rónież się najbardziej podoba nr. 62 - jest to bardzo delikatny błękit. :)

      Usuń
  4. Oh I love those nail polish colors!!! The first one is my favorite :)
    I invite you to visit my blog and let me know if you would like to follow each other.
    XOXO

    Milu
    www.hellolupi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te lakiery do paznokci!
    Może wspomniesz o mnie u siebie? Dopiero zaczynam ;)
    Zapraszam do mnie!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory :) Mi w oko wpadł ten One Colour Exclusive nr.45
    Pozdrawiam
    inspirationontoday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ile lakierów :D pokaż nam je kiedyś na paznokciach :P

    Co byś powiedziała na wspólną obserwację? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie postaram się pokazać je na paznokciach. :)

      Usuń
  8. Gratuluję współpracy. Takich lakierów nigdy nie miałam :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te lakiery :) Kolorki mają boskie!
    Miło tu !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamówiłam kiedyś lakiery z tej firmy z takim "puszkiem", miałam trzy, teraz został mi o dziwo jeden, mega różowy, idealnie kryjący i przede wszystkim - na stopach trzyma mi się już ponad tydzień! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam się jeszcze z takimi lakierami. Muszę przetestować. :)

      Usuń
  11. Mi najbardziej podoba się miętowy , srebny, granatowy i różowy :)
    www.mylifenata.blogospot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super lakiery ;)) Też takie chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne lakiery :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i napisz, że już a zrobię to samo :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger