22:38:00

.

Dzisiaj przychodzę do Was z paznokciami. Nie są one jakoś super pomalowane, ale efekt końcowy mi się podoba. Ostatnio na paznokciach spodobał mi się biały lakier, już dawno chciałam go mieć i w końcu go mam. Paznokcie malowałam lakierami:

                                                        One Colour Exclusive ( 01 )
                                                        One Colour Exclusive ( 99 )
                                                        Miss Sporty ( 080)
                                                        Odżywka Eveline 8w1













6 komentarzy :

  1. świetne ! też używam tej odżywki 8w1, jest mega ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. centki na paznokciach wyglądają świetnie, też je bardzo lubię ;-) podobnie jak Ty nakładam odżywkę pod lakier :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger