00:38:00

białe spodnie - moje must have na lato















14 komentarzy :

  1. Lubię białe spodnie. Ze wszystkim świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie byłam przekonana do białych spodni, ale teraz je uwielbiam! :) Dokładnie, pasują niemal do wszystkiego.

      Usuń
  2. Świetny zestaw, okulary w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ,bardzo lubie poloaczenie czerni i bieli ,super to przelamalas balerinkami ,pozdrawiam

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/bad-romance.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwone balerinki fajnie przełamują kolory calego zestawu, a spodnie wyglądają świetnie. Też muszę się w takie zaopatrzyć :) Jak dla mnie wszystko na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zegarek- sama klasa i szyk :)) Wyglądasz bardzo dobrze w białych spodniach, fajny pomysł ;)

    http://martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie Ty masz zgrabne nogi! zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne spodnie, tez mysle nad zakupem bialych :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe połączenie wszystkich elementów!

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja świetna ! Myślę nad kupnem właśnie białych spodni :) Twoje bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger