19:46:00

Tanie a dobre - Lovely, Curling Pump Up Mascara --- wyniki rozdania


Od niedawna jestem posiadaczką taniego, ale dobrego tuszu od Wibo, który zbiera mnóstwo pozytywnych opinii. Mowa tutaj oczywiście o żółtym Curling Pump Up Mascara. Skusiłam się na niego, ponieważ słyszałam o nim dużo dobrego i jego cena jest bardzo niska. Muszę przyznać, że Wibo ma bardzo dobre i tanie tusze do rzęs.






                                             
Tusz ma bardzo fajną, sylikonową szczoteczkę, którą mi się bardzo dobrze maluje. Nie skleja rzęs, ładnie je rozczesuje i rozdziela. Jest lekki i nie obciążą rzęs, dzięki czemu się nie kruszy i nie ląduje pod oczami. Bardzo dobrze się zmywa.






Nie muszę się zbytnio rozpisywać. Podsumowując mogę tylko powiedzieć, że jest to naprawdę bardzo fajny tusz, który można dostać za naprawdę niewielkie pieniądze, bo w Rossmannie jest do kupienia za ok 9 zł. Myślę, że nie raz do niego wrócę.

                           
Miałyście styczność już z tym tuszem? Macie jakieś zdanie na temat tego produktu?
Jeżeli macie już jakieś fajne, sprawdzone tusze to napiszcie w komentarzu. :)


        Przyszedł czas żeby ogłosić wyniki ostatniego rozdania. Niestety nie wzięło w nim udziału dużo osób. Przypomina również, że osoby, które usuną teraz mój blog z obserwowanych, by dodać go po ogłoszeniu kolejnego rozdania, nie będą mogły wziąć udziału w konkursie. I tutaj mam pytanie do Was - Co najchętniej widziałybyście jako nagrodę w rozdaniu? :)

                                         

GRATULUJE!
( na maila z danymi do wysyłki czekam 3 dni, jeżeli nie dostanę wiadomości to losowanie odbędzie się ponownie).

10 komentarzy :

  1. Musze wreszcie kupić ten tusz :) wszyscy zachwalają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten tusz. Na początku stosowania niezbyt mi pasował, ale później zmienił się i jestem teraz bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym tygodniu zamierzam go wreszcie kupić. Mam wrażenie, że mają go wszyscy oprócz mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Award. Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz udział w zabawie. Szczegóły:
    http://poszukiwaczkapiekna.blogspot.com/2014/05/liebster-award-zostaam-nominowana.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym tuszu, ale zapowiada się bardzo dobrze :D
    Obserwuję :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne masz oczy, tusz widać, że dobry:))

    http://ruthless-silence.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nigdy nie używałam , ale zapowiada się obiecująco :)
    nowa notka
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger