23:55:00

Zakupy!

Chciałabym się podzielić się z Wami moimi zdobyczami kosmetycznymi i niekosmetycznymi. Postanowiłam uzupełnić braki, ale skusiłam się również na kilka nowości. Wiem, że ostatnio pokazywałam moje zakupy, ale znowu mi się troszeczkę tego nazbierało i pomyślałam, że pokarzę. Planowałam kupić tylko podkład i odżywkę a wyszło jak wyszło. :)























Czego jesteście najbardziej ciekawi? Chcielibyście osobną recenzję, któregoś z tych kosmetyków? :)

Zapraszam Was na KONKURS ! 


11 komentarzy :

  1. Jestem mega ciekawa recenzji tych kolorowych perełek do paznokci. Dwa razy już miałam je w koszyku w Rossmanie i zawsze ostatecznie ich nie kupowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award - zapraszam do wzięcia udziału :) http://ty-tez-mozesz.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award-11-pytan-i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten tusz z Lovely i maseczkę. Udane zakupy - tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał jaak dużo tegoo , zakupy widac udane , lakiery sa bardzo fajne ;-)
    puder sypki posiadam taki sam ;p
    zapraszam do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. maska do włosów super ! daj znac co myślisz o tych tuszach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ;-) Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Same pieknosci <3 Swietne zakupy :) Widac ze udane! Obserwujemy i liczymy na rewanz <3
    xoxo
    Fash Fab
    Klikniesz na link pod stylizacja do Front Row Shop? Bardzo prosimy <3

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger