17:17:00

.

Dopiero co rozpoczął się miesiąc a już kilka nowości znalazło miejsce w mojej kosmetyczce. Nie ma tego może jakoś straszliwie dużo, ani też mało, ale jestem bardzo zadowolona. Cieszę się zawsze na nowe, niewypróbowane przeze mnie kosmetyki, chociaż podkład z Revlon to mój faworyt, kupiłam sobie już trzecie opakowanie.


Podkład Revlon ColorStay
Jeden z moich ulubionych podkładów jest właśnie Revlon ColorStay. Mam w wersji dla cery normalnej i suchej w odcieniu 150 Buff. Nie tworzy on efektu maski przy dość mocnym kryciu. Minusem jest tylko niestety brak pompki. 


Puder Wibo z jedwabiem i wit. E
Mam swojego ulubieńca w kategorii pudry - jest to puder w kompakcie z Synergen. Postanowiłam wypróbować czegoś nowego i jest to puder z jedwabiem i wit. E, o odcieniu 5. Puder sam w sobie fajny, ładnie matuje buźkę, jednak następnym razem skusiłabym się na jaśniejszy odcień. 


WIBO, 4 in 1 PROFESJONALNY ZESTAW KOREKTORÓW DO ZADAŃ SPECJALNYCH
Ta paletka korektorów przyciągnęła uwagę kiedy byłam w Rossmannie przeglądając lakiery do paznokci. Co raz bardziej lubię firmę Wibo, mają bardzo dobre tusze do rzęs, dlatego postanowiłam przetestować. 
Korektory są dobrze napigmentowane i świetnie kryją!


Pomadka Miss Sporty 007 I`m Sweet 
Co by tutaj dużo pisać, jest w ciekawym odcieniu `nude`, pachnie arubuzem i ma formułę nawilżającą usta. :)



MANHATTAN GLOSSY LIP BALM 
Błyszczyk w formie kredki o odcieniu 40D SWETT & NAUGHTY. Kredka łączy w sobie zalety tradycyjnego błyszczyka z balsamem do ust. Jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno kupię jeszcze inne odcienie. Bardzo dobrze nawilża usta. 


Pędzle do podkładu i korektora 


Lakiery MANHATTAN SUPER NAILS
Jestem `maniakiem` lakierów do paznokci, uwielbiam je kupować! Gdy zobaczyłam te dwa cudeńka to wiedziałam, że muszą być moje. :)
Odcienie:
01 CAPTAIN SPARKLE
02 GLITTER CHAMPION


KREM BAMBINO 
Może nie pachnie zabójczo pięknie, ale jest naprawdę dobry na wszystko.



Miałyście już któryś z tych produktów? Co możecie powiedzieć na ich temat?

zapraszam na rozdanie

20 komentarzy :

  1. Mam taki pędzel do podkładu i całkiem miło sie go używa, miałam też korektor z wibo, niestety pękła mi pokrywka i potem miałam z nim problemy. Różowy korektor pod oczy jakoś mi nie odpowiadał, reszta korektorów super - zwłaszcza zielony i brązowy - bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the nail polish color :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. bambino - uwielbiany krem od zawsze;-) świetne lakiery,

    OdpowiedzUsuń
  4. oj chyba się skuszę na tą kredkę do ust Manhattan, kolor wydaje się rewelacyjny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! błyszczyk jest naprawdę rewelacyjny :)

      Usuń
  5. O tak, korektor jest bardzo fajny :D
    ♥blog

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się, że krem bambino jest dobry na wszystko :-) podobają mi się zakupy z Manhattanu :-) jestem ciekawa tej kredki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wonderful post! Maybe you’d like to follow me too? 
    Kisses, Alina

    Project Germany

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne lakiery do paznokci :3
    jak ci się spodoba możesz zaobserwować :)
    będe bardzo wdzięczna
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten korektor, tan krem i ten puder! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. używam revlona. jestem bardzo z niego zadowolona :)


    ps. a u mnie? EYE PRINT na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy! Też jestem fanką pudrów z Synergen, są niedrogie i bardzo dobrej jakości. Ciekawi mnie ten zestaw korektorów, chyba nie widziałam go w Rossmanie. Muszę się lepiej rozejrzeć następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałam korektory od Wibo, ale generalnie mam problem z korektorami. Nie wiem jak ich używać, zawsze są albo za suche, albo się leją. :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam Revlona 180 do cery tłustej i mieszanej i chyba wybrałam zły... Mam suche skórki na twarzy, które podkreśla... Następnym razem wypróbuję do cery suchej może wtedy będzie inaczej :)
    _________________________
    worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę w końcu kupić revlona :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger