09:39:00

.

Dzięki uprzejmości Pani Olgi z firmy Himalaya Herbals otrzymałam dwa produkty do testowania. Byłam bardzo ciekawa produktów tej firmy, dlatego nie odmówiłam i zgodziłam się je przetestować. 
W końcu nadeszła pora na to, aby pokazać Wam pierwsze cudo z tej firmy. Jest to maseczka z miodli indyjskiej do cery trądzikowej, którą chętnie testuję.

                                                       

Producent zapewnia nas, że maseczka oczyszcza skórę i zapobiega powstawaniu wyprysków i zaskórników oraz reguluje wydzielanie sebum. Odmładza i ujędrnia naszą skórę, przywracając jej naturalny blask. Miodla indyjska znana ze swych przeciwbakteryjnych właściwości pomaga pozbyć się trądziku. W połączeniu z kurkumą skutecznie eliminuje bakterie wywołujące trądzik.
                                                   

Maseczka ma bardzo fajne opakowanie - tuba zamykana na zatrzask. W takim opakowaniu mieści się 75ml produktu.
Konsystencja jest dość gęsta o takim dziwnym ciemnozielonym odcieniu, podchodzącym nawet pod brąz. Maska zawiera w sobie małe drobinki, którymi podczas zmywania można śmiało zrobić sobie peeling. Zapach nie powala na kolana, ale nie jest też drażniący.


Zauważyłam, że przy regularnym stosowaniu cera staje się wygładzona, ma równomierny koloryt. Zaskórniki znikają a skóra staje się bardziej jędrna. Zmiany trądzikowe przystopowały a blizny są mniej widoczne. Poprawa po tej maseczce jest wyraźna i widoczna.


Himalaya Herbals  pozytywnie mnie zaskoczyła swoimi kosmetykami. Szkoda tylko, że są słabo dostępne w sklepach stacjonarnych.


Poejmność - 75 ml
Cena - ok. 12 zł
Ocena - 5/5


5 komentarzy :

  1. Maseczka, maseczką, ale te lakiery z poprzedniego posta są boskie!!! Te kolory! W sam raz na wiosnę ;-)
    Może masz ochotę wziąć udział w konkursie? Do wygrania dowolna rzecz z całego asortymentu sklepu! Zapraszam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa ta maseczka :)
    No ale kolor nie powala, haha :))

    MÓJ BLOG - KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog <3 bym zaobserwowąła ale nie ma u Ciebie tej opcji :( zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger