12:52:00

.

Przygotowałam dzisiaj zestawienie moich ulubionych lakierów do paznokci Golden Rose z serii Rich Color. Jako, że bardzo lubię tę serię to postanowiłam zaopatrzyć się w kilka bardzo ładnych kolorów. Nie cierpię na brak lakierów, jednak wbrew wszelkiemu rozsądkowi kolekcja ciągle się powiększa.



Lakiery z tej serii kryją w 100% po jednej warstwie. Konsystencja świetna, schnie całkiem szybko, trwałość jest całkiem niezła, pędzelek zaokrąglony, którym wygodnie się maluje i oczywiście cena bardzo przyzwoita - 6,90 zł. Nie mam więcej wymagań, chcę tylko więcej lakierów!


Nr. 15 

Nr. 10 

Nr. 26 

Nr. 109

Nr. 09

Nr. 41

Nr. 18 

Nr. 50 

Nr. 36

Niestety z tyłu nie ma numerku, ale jest to raczej odcień nr. 24




Który kolor Wam się najbardziej podoba? Macie w swojej kolekcji lakiery Golden Rose?


10 komentarzy :

  1. Śliczne kolorki:),wpadnij na nowy post:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ich lakiery! Ten zielony jest boski *-*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery świetne ;) najbardziej odpowiada mi mięta ;p
    zapraszam do mnie :) obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe, bardzo wiosenne i radosne kolory lakierów :))
    Pozdrawiam serdecznie i udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. tych akurat nie mam , ale kocham lakiery,wszystkie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory, bardzo lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) nominowałam Cię do Libster Blog Award! Szczegóły na moim blogu http://kocia89.blogspot.com/ . Obserwuję i czytam :) pozdrawiam :)
    uwielbiam lakiery z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger