23:42:00

.

Nawet nie wiem od czego mam zacząć. Po długiej przerwie wracam. Mam do siebie straszne pretensje, że zaniedbałam bloga, ale chyba każdy z nas cierpi na ten okropny brak czasu. Ja niestety też, ale dzisiaj przychodzę do Was z bardzo codzienną stylizacją. Takie stylizacje lubię najbardziej - nieprzekombinowane, proste i praktyczne. Przemiły w dotyku miętowy sweterek. A na nogach idealne, legginsy/tregginsy. W dodatkach postawiłam na nowy, złoty łańcuch i dobrze wysłużony zegarek.
Mam nadzieję, że Wam się podoba.




14 komentarzy :

  1. Śliczny ten miętowy sweterek!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor sweterka jest fenomenalny !:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również życzę Szczęśliwego Nowego Roku. :)

      Usuń
  4. ładnie Ci w miętowym kolorze:) świetnie wyglądasz:) www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dokładnie te same kozaki! :) Są super wygodne i bardzo fajne. Miętowy sweterek mnie zauroczył! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten szalik jest fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kopertówka, właśnie takiej szukam na studniówkę, można wiedzieć gdzie ją kupiłaś i za ile?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest z H&M, kupiłam ją w Niemczech rok temu za bodajże 7 euro na wyprzedaży.

      Usuń
  8. Wyglądasz świetnie, masz genialne ubrania :)
    Sweterek i buty- mega! <3

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę szalik z kapturem! Wyglądasz ślicznie :)

    http://huge-fridge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger