22:50:00

.

Za oknami coraz wcześniej robi się ciemno, częściej pada oraz wieje chłodny wiatr. Niestety przez taką pogodę wzięło mnie jakieś choróbsko, ale kuruję się domowymi sposobami, także mam nadzieję, że szybko mi przejdzie. Co do zestawu, to ostatnio ograniczam się do prostych i minimalistycznych kolorów, wzorów oraz połączeń. Chyba nie bez powody mówią, że mniej znaczy więcej. Jesienna pogoda nie jest dla mnie straszna, gdy mam świetne kalosze, które są bardzo wygodne i ładnie prezentują się na stopach.




Na koniec chciałabym Wam pokazać jeszcze moje nowe etui na telefon, które przyszło mi kilka dni temu, i które mi się bardzo podoba. ;)







45 komentarzy :

  1. Też dopiero ostatnio przekonałam się do kaloszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kalosze to mój must have już drugi rok z rzędu ale jakoś się nie potrafię zabrać za kupienie ich ;d
    a etui świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze, że interesujesz się modą. Obesrwowanie za obserwowanie? Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, interesuje się modą, ale nie bawię się w obserwowanie za obserwowanie. Jeżeli podoba Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. ahh te kalosze :) fajne i pikowane :) etui powalające :) skąd ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzę na zdjęcia i nie mogę oderwać oczu od Twoich włosów. Są przepiękne! Dbasz o nie jakoś specjalnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic szczególnego z nimi nie robię, także nie ma co tutaj wielce opowiadać, ale w najbliższym czasie mam zamiar napisać post dotyczący pielęgnacji włosów. :)

      Usuń
  6. świetnie wyglądasz :) super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz ;) a etui przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :) boskie te kalosze!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. paznokcie jakie;)) ładne oczy! Miło mi było tutaj gościć, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestaw, dobry na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. słodka obudowa *_*
    Śliczna kurteczka <3
    Zapraszam do mnie jeśli masz ochote wpadnij :D -http://night-luck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak się czujesz?:) Lepiej trochę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze już jest, chociaż trzymało mnie to ponad dwa tygodnie. :)

      Usuń
  14. Śliczny outfit ;)
    Kurtka i kalosze <33

    P.S: Może obserwacja za obserwacje? http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz, świetne zdjęcia
    pozdrawiam :)

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz, oficerki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna parka i kaloszki! dziękuje za komentarz, obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz <3 Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne butki :) bardzo ładna jesteś;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super wyglądasz , kurteczka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boska stylizacja :) Gdzie kupiłaś te etui ? wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć Karolina, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na stronie improwizuje.pl Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny jest ten zestaw! I ta obudowa na tel super !

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger