22:45:00

.

Dzisiejszy set z zielonymi, pastelowymi spodniami. ;)












37 komentarzy :

  1. na zdjeciach wygladaja jak pastelowe:P.Fajny luzny secik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. You look amazing! I love the top so much! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Très très mignon le top avec les petits chiens noirs....bye !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna bluzeczka ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie mają świetny kolor, to racja, ale najbardziej zachwyciła mnie ta bluzeczka w urocze pieski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bluzka!: )

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czcionka w nagłówku jest super!
    fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzeczka ! ;*
    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten zestaw, pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. urocza ta bluzeczka a i całosc nie najgorsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! :)
    Bluzka i spodnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna koszula < 3
    Genialny outfit ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna koszula, bardzo mi się podoba. Ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza bluzka :) Bardzo fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor spodni, do twarzy Ci w pastelach. Zegarek mam taki sam i jestem z niego bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem z niego zadowolona, pasuje mi do prawie każdej stylizacji. :)

      Usuń
  16. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz,bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie wyglądasz :) piękna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi tu się najbardziej podoba bluzeczka !
    Kolor paznokci ładnie kontrastuje <3

    OdpowiedzUsuń
  20. genialna bluzeczka :) ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Skąd jest bluzka? Musze taką mie ć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka jest z H&M, kupiłam ją w Niemczech z rok temu, więc niestety, ale pewnie już ich nie ma.

      Usuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger