16:14:00

.

Nawiązałam współpracę z firmą QUIZ COSMETICS z czego się ogromnie cieszę. Firmę Quiz z pewnością zna każdy z Was chociażby dzięki słynnym lakierom Safari. W ofercie tej firmy znajdziecie kosmetyki m.in do makijażu i pielęgnacji twarzy.. Wszystkie kosmetyki są wyprodukowane w oparciu o najwyższej jakości. Kosmetyki marki QUIZ całkowicie spełniają jakościowe i kolorystyczne oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Produkty te nie tylko dbają o piękny wygląd, ale również zapewniają idealną pielęgnację naszej skóry.


Muszę przyznać, że jestem zadowolona z kosmetyków tej firmy. Teraz przejdę do opinii na temat tych oto kosmetyków:

Błyszczyk Glance Shine nr 64
Opakowanie błyszczyka jest małe i poręczne, zmieści się do każdej kosmetyczki i torebki. Aplikator jest standardowy, gąbczasty i wygodny. Nie nabiera zbyt dużo produktu, a aplikacja jest bez problemowa. Kolor jest dość nasycony, ciemniejszy w opakowaniu niż w rzeczywistości, są w nim widoczne srebrne drobinki.  Pachnie przyjemnie, ale na szczęście nie ma smaku, nie lepi się i jest dość trwały. Nawet po zjedzeniu czegoś czy napiciu się nie znika całkiem, a pozostawia na ustach lekko błyszczący kolor.









Lakier Safari  nr 343
Lakier jest sporych gabarytów, 12 ml umieszczone w szklanej, solidnej buteleczce z nakrętką, której motyw zebra bardzo mi  się podoba.  Pędzelek jest bardzo wygodny, łatwo  i precyzyjnie nałożymy  lakier nie zalewając przy tym skórek, sama konsystencja jest średnio gęsta, bardzo dobrze się nią maluje.
Pigmentacja jest świetna, już jedna warstwa wystarczy , ale ja z przyzwyczajenia zawsze nakładam dwie warstwy.  Lakier nie schnie w nieskończoność, wystarczy 10 minut by mieć pewność, że jest suchy i nie jest miękki, co kończy się odbitkami na paznokciach, które nas tylko drażnią.
Mogę spokojnie Wam polecić te lakiery, jest w ofercie wiele świetnych kolorów i rodzajów, matowe, brokatowe, french, magnetic, perłowe, standardowe, neonowe.





Eyeliner
Na temat tego eyelinera nie będę pisać za dużo, ponieważ nie przypadł mi za bardzo do gustu. Jak widać jego kolor to metaliczny odcień zieleni. Konsystencja jest trochę wodnista co mi nie pasuje. Ma aplikator w postaci pędzelka. Łatwy w aplikacji.



13 komentarzy :

  1. dobry zbieg okoliczności - mam w tej chwili na paznokciach właśnie ten lakier z safari , ten kolor , numer :D polecam , bo fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no rzeczywiście - zbieg okoliczności :)

      Usuń
  2. piękny kolorek ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. `Kolorek`, ale czego? :)
      Jeżeli podoba Ci się mój blog to zapraszam do obserwacji. :)

      Usuń
  3. Gratuluję podjęcia współpracy ! Naprawdę świetne kosmetyki :) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. love the colour of the nail polish so much:)

    Energiq

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem fanką safari!:) są świetne i tanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ich lakiery. Tanie nie znaczy gorsze co nie. :)

      Usuń
  6. uwielbiam kolor niebieski na paznokciach! dobry wybór! :)


    www.furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardziej zielony a nie niebieski, ale zielony też wygląda bardzo ładnie na paznokciach. :)

      Usuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger