12:47:00

.

Revlon ColorStay 150 buff .Długo zastanawiałam się nad tym podkładem, czytałam wiele opinii. Wiele osób go kocha drugie tyle go nienawidzi. Mnie skusił przede wszystkim dlatego, że ma bardzo jasne tony do wyboru. Wybrałam dla skóry tłustej/mieszanej w kolorze 150 buff - jest to najjaśniejszy odcień w gamie kolorystycznej Revlon ColorStay.


Co do trwałości podkładu u mnie trzyma się cały dzień, nie muszę w ciągu dnia poprawiać makijażu. Kolor w tej chwili jest dla mnie idealny. Jeśli chodzi o krycie to jest na wielki +

Cena waha się od 30 zł do 70 zł ... Możecie go kupić najtaniej na allegro oraz w sklepach internetowych. 

Na pewno kupię go ponownie!

11 komentarzy :

  1. Nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i ja się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też masz cerę mieszaną, a szukam podkładu, na pewno zakupię. Nie świeci się buzia po tym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się po nim akurat buzia nie świeci. :)

      Usuń
  4. Hmmm, muszę go obczaić;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się już dłuższy czas nad tym podkładem i chyba w końcu się skuszę :) Dobrze matuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Najlepszy podkład jaki kiedykolwiek używałam. :) Tak, dobrze matuje.

      Usuń
  6. Zastanawiam sie własnie nad kupnem , tylko nie wiem jaki kolor wybrać zeby idealnie pasował do mojego koloru cery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że masz jasną karnację, więc poleciłabym Ci 180 Sand Beige . :)

      Usuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger